årets första picknick, vem följer? ;)

Idag fick vi reda på världens hemskaste nyhet. Gröna Lund är stängt när i är är på klassresan! Eller det öppnar på onsdagen klockan 15, tre timmar innan vi åker hem :( Fatta besviken jag är, jag trodde typ inte att det var sant! Åh! Jag har aldrig gått på typ grönan med någon i min egen ålder, jag får nästan alltid åka själv för varken vilma eller pappa vågar åka det som jag vill! ÅÅÅÅÅÅ jag som såg min chans nu! Suck!
Detta har gjort så att jag har varit på dåligt humör resten av dagen! Eller förutom på engelskan då, men där gick det ju inte att inte skratta ;)

Efter skolan cyklade jag iväg och städade på mammas jobb och när jag cyklade hem haglade det! Jag såg INEGNTING och jag blev alldeles blöt! Inte min dag idag!

Fast den här veckan i sin helhet kommer nog bli ganska så bra ändå! Halvdag på onsdag (typ), halvdag på torsdag och lediga på fredag! aaaahh! :) Vem följer med till typ någon strand på fredag då? det lovas 16+ och soool! ;) haha, jag skämta! Men picknick kanske, det vore väl lite småmysigt?! :D

Kommentarer
Postat av: beatrice

självklart picknick! :D åsså film kväll hos mig sen ;P

2009-04-27 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0