årets första! ;)

Wohoooooo, har just ätit årets första pinnglass! Det blev en Lemon Age, den var inte så jättegod, men det ska nog vara steeeekande hetta för att den ska få en rättvis bedömning ;) Det där gula grejset är typ citrongeléhallon, konstigt, jag trodde det skulle vara glass , men tydligen inte. Så det blev liksom en liten överraskning. Fast å andra sidan var det typ det som var det godaste på glassen ;)


Jaja, nog om glass.

Nu ska jag plugga, plugga och åter plugga! Jag ångrar grymt mycket att jag inte tog hem matten under lovet! Vi har nationella A och B på onsdag eller nått och jag måste VERKLIGEN repetera den! Fast jag får göra det måndag och tisdag istället. Så nu blir det till att göra klart idrotten under helgen så borde jag hinna (får man hoppas), men det är ju sååååå himla tråkigt!
Men om man tänker att det är sommarlov om "några" veckor så ska det nog gå ändå! ;)

Btw. det blev som jag trodde, jag byter ämne på idrottsarbetet. Nu är det avslappning som gäller! Sååå typiskt mig att göra det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0