cyklare :)

Det blev två "invigningar" idag. Den ena av min nya vårjacka och den andra av min cyckel :)
Det käns som att jag har cyklat massa fram och tillbaka hela eftermiddagen. Först in till stan och se på föreläsnig, sen tillbaka till skolan för att ha hk, sen till barnträningen och tillslut hem!
Jag har repeterat lite matte nu ikväll. Har ju som sagt NP i det på torsdag och jag har räknat ut att jag knappt kommer hinna plugga någonting imorgon eftersom vi har sista ledarutbildningträffen då. Men i och för sig slutar ju den halv nio, så jag kan ju sitta ett tag och nöta in det sista iallafall!

Nu blir det att borsta tänderna och förhoppningsvis sova ett par timmar. Jag pluggade till tolv igårkväll så liiiite trött är man ju.

God natt då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0