det enda positiva just nu är att jag har blivit brun i ansiketet

Nu är jag hemma, och jag mår skitdåligt! Jag har ont i huvudet, snoret rinner, halsen värker, någon liten host kommer då & då och jag tror jag har feber. Mycket trevligt.
I bilen på väg hem hade jag lust att hoppa ut i farten. Vilma är också sjuk och hon bara sitter och gnäller hela tiden och tror att det är så synd om henne! Jag tror inte ens att mamma och pappa har märkt att jag är minst lika sjuk på grund av att hon bara går runt och babblar med sin hesa röst om hur synd det är om henne. Mamma kan jag få vatten? Pappa ge mig en halstablett! Sen så la hon sig över hela baksätet så att jag knappt fick plats. Då fick jag nog och började skrika på henne att hon skulle flytta sig. Pappa stannade bilen och både han och mamma satt och skyllde ALLT på mig! Är det inte typiskt va?
När vi kom hem vid två tror jag att jag gick och la mig på soffan, jag minns inte riktigt, men jag vaknade iallafall kvart i tre och då var såklart pappa tvungen att tala om för mig att min väska stod och väntade på att bli tömd på smutstvätt. MEN JAG ORKAR INTE! 

Jag vet att jag gnäller minst lika mycket som min kära syster nu men ni får ursäkta mig, men jag är på lite dåligt humör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0