hmm...

Tänk om man hade haft en intressant blogg. Tänk att ha någonting intressant att skirva om varje dag.
Tänk att ha ett intressant liv!
Om man hade det skulle alla såna problem lösas. Då skulle man alltid ha någonting på gång att berätta för omvärlden.
Jag har inget intressant liv, därför blir det inte särskillt mycket intressant skrivet på denna blogg. Tyvärr.

Mitt liv består ungefär av, sova, vakna, äta, morgonpromenad, skola, läxor, dator, tv, städning, träning (ibland), stan (ibland) och kompisar (ibland).
Det här måste ändras på! Man lever ju bara en enda gång. Jag kan lika gärna bli påkörd av ett tåg och försvinna från jordelivet imorgonbitti. Då har hela mitt liv gått åt till att förbereda mig för att kunna ha råd att ha kul i framtiden. Lyckat isåfall!
Men vart ska jag börja? Det finns så mycket som går att ändra på, och lägga till i livet. Jag kan ju inte strunta i viktiga saker som skolan, även om jag skulle vilja
Nä du, det här blir en utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0