ikea å sånt

Idag vaknade jag av: "Evelina upp och hoppa, vi ska till ikea!" Ja, så det var bara att fixa sig, äta frukost och sätta sig i bilen.. Köpte inget särskillt där iallafall, två kuddar och en stoooor mysig handduk :) Jo, och en räkmacka, hur god som helst ju!
Men vet ni? Det finns typ inga ben & jerrys i happaranda! Jag skulle köpa en och ha till idag och imorgon men det fanns ingen! Åh, jag som var så sugen! :(

Men, såg på robinson iallafall. Tyckte inte ni att det var hur spännade som helst?! Jag kunde typ inte sitta normalt i soffan, jag typ satt och hoppade upp och ner! :p Nu gäller det bara att Christian åker ut nästa gång annars blir jag riktigt irriterad! Han förstör ju typ hela stämmnintgen i laget!

Imorgon blir det att stiga upp tidigt och baka till vilmas basketavsluting. Jag ska leta ett recept nu tror jag, det blir typ vanliga kärleksmums eller kanske nå muffins, men jag tror inte att vi har några formar dock... Men det löser sig :) Å juste! Jag ska laga middag också! Det blir mycket tid i köket imorgon för min del alltså.


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

roligt att baka :D



sv: jaså, det stod det inte på våran tror jag, eller så kollade jag dåligt. aja, okej :D

2009-04-26 @ 17:53:11
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0