kör inte på söta gubbar och tanter!

Jag lovar, två tredjedelar av tiden som jag har varit hemma har jag stått i köket och grejjat!
Det första jag gjorde på morgonen: bakade. Det första jag gjorde efter det: köttbullesmet. Det första jag gjorde när jag kom hem efter vilmas "mamma mot barn-basketmatch": rulla köttbullar. Fast köttbullarna blev inga köttbullar, det blev köttgrus som det fick bli kallat. Men jag hade inte gjort fel, jag följde ju receptet! Det var nog för att det var älgfärs och inte vanlig för dom ville inte hållas ihop, dom bara gick sönder! Men iallafall, efter vi hade ätit: diska.
Så, det var nog allt! :D Nu vill jag inte sätta min fot där inne nå mer idag!


Jag borde gå och fixa mina naglar nu, dom är hur ovårdade som helst. Men jag funderar på vilken färg jag ska ha på nagellacket, ett mycket stort problem! ;)
Sen när dom har torkat ska jag nog göra en labbrapport så är den ur världen. Men jag får se, om jag orkar kanske...


Hahah, förresten ett lite småroligt citat av mamma idag xD
Vi körde bil på en smal liten gata, en gubbe och en tant gick mitt ute på vägen med ryggarna mot oss så dom såg oss inte, och säkert inte hörde heller .

- Anders, snälla kör inte på dom! Dom är ju så söta!

haha, visst var dom väl lite smågulliga men som att det skulle spela någon roll, han borde väl ändå inte köra på dom! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0