Långfredag.. å den har känts väääldigt lång!

Sitter i stugan nu och myser. Jag som trodde att jag inte skulle ha tillgång tillnågon dator, men morfar har tydligen mobilt bredband så jag kan sitta ett tag :)
Idag har vi suttit ute på gåden och grillat, kört skoter, läst, solat (den timmen den var framme) och fotat lite. Imorgon blir det nog en dag på kabla eller vid någon liten sjö.
Åh, det är så mysigt här, jag sitter precis vid ett fönster och ser ut på isen och ser några skotrar med deras lysen tända där ute, och det låter så..... fjälligt! :)
Men nu hör jag att dom plockar fram lite nötter och vindruvor ute i köket så det är bäst att gå och se till så att dom inte äter upp allt! ;)

btw, ni borde läsa den här boken! Den har jag suttit klistrad vid idag så fort jag har fått tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0