Två linneor inom tre minuter!

Det blev ett tredje inlägg idag, rekord! ;)
När jag cyklade iväg  till konserten och var uppe på kronan var det någon blond tjej som hade stannat cykeln och höll på med något. Jag tittade bara fort på personen och det var som att jag kände igen henne. När jag hade cyklat två meter förbi henne kom jag på: Men det är ju Linnea! Jag ropade nå snabbt för att jag hade lite brådis och for sedan vidare, jag hade gärna pratat mer :)
När jag hade åkt ner för backen och var i andra viadukten kom ett gäng med ungdomar joggande. Jag såg inget eftersom jag hade solen i ögonen, men jag såg att det kanske var någon förening. När jag hade passerat så hörde jag någon som ropade: Evelina! Hahaha, då var det ju andra Linnea och hennes orientering som var på träning! Tänk att Luleå är så litet att man möter två Linneor som man känner inom typ 3 minuter!

 linnea 1 :)               linnea 2 :)

Konserten var iallafall jättebra! Dom var så otroligt duktiga. Jag satt där och var typ helt facinerad! Bea var tvungen att peta på mig då och då för att jag såg så allvarlig ut! xD (och för att jag satt och kisade, hade inga glasisar ;p) Jag vill också vara så duktig! Är det någon som vet hur gammal den där lilla killen på trummor var? Värsta underbarnet typ! Eller så såg han bara liten ut ;p

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, här finns många linneor :)

2009-04-30 @ 21:46:40
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Elle

lillkillen går typ i femman, och visst är de duktiga allihopa, hade velat gå på konserten men kom på det 5 min innan den börja :(

2009-04-30 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0