ugglande :p

Egentligen är det här inte ett inlägg på onsdagen utan på tisdagen, igår alltså. Men det är för att jag är uppe och ugglar lite såhär tjugo i ett ;) Har suttit och gjort en hemuppgift som man egentligen ska göra imorgon efter lunch då lärarna är på nå grejs. Men då har jag gort den nu så att jag får ledigt direkt efter lunch :D Undra bara vad jag ska hitta på när alla andra har ullt upp med uppgiften, så långt tänkte inte jag. Hoppas att det iallafall är någon mer än jag som har gjort klart den! ;p
Men men, detta ska inte bli något långt inlägg, jag måste ju orka upp imorgon också! Bara så ni vet, ni som inte vet, nu är det iallafall bestämt att det verkligen, verkligen, verkligen blir Stockholm. Vi hade föräldramöte och föräldrarna lät verkligen otroligt positiva! Jag ville bara sitta och gapa när jag hörde kommentarer som "Det är klart dom ska åka!" och "Om dom inte får ihop nog med pengar så kan säkert vi föräldrar bidra med nån hundrig eller något". Helt enkelt för bra för att vara sant, hoppas jag! :D 
Jaja, sängen nästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0