upp å ner, ner å opp

Första dagen efter lovet idag då. Seeegt är det enda rätta ordet. Ingenting var på min sida! Slöjden gick bra, enda tills jag märkte att jag hade råkat sy fast ena ärmen på min tunika åt fel håll, så det var alltå bara att sprätta upp. Resten var också bajs, trött, sur, tråkig... mjaa...
En god nyhet är dock att jag är klar med idrotten nu! Som jag har kämpat! Och kan ni förstå, egna tankar är nästan en sida lång, de ni! ;) Fast det mesta är nog bara massa ordbajseri! ;p

Imorgon blir det att sluta tidigare, jag och isabell ska på föreläsning om ung företagsamhet. Spännande ;)



lite dåligt med bilder här i inläggen tycker jag. Så därför slänger jag in en otrooooligt seriös och glad bild på mig ;) Passar ju inte direkt ihop med min otrooooligt glada text men vi kan ju låtsas iallafall! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0