jag brände mig på fingret när jag gjorde chokladdoppade popcorn! Dumma dom!

Anledningen till att det har blivit ett fyra dagars uppehåll är att jag har pluggat. Först var jag tvungen att göra klart HKn som egentligen ska vara klar vecka 17 men eftersom mitt word gick ut 31a så var jag tvungen...
Sen så har jag sett fram emot dagens matteprov så otroligt mycket att jag satt och räknade både i tisdags och onsdags, hela kvällarna!
Eller inte.
I tisdags hade jag sån huvudvärk att jag inte kunde stå upp = gå och lägga sig klockan nio och inte hinna med någonting som kallas plugg. Och så igår då. Jag kom hem nio från ledarutbildningen och efter det blev det att göra två tunga sidor. Men jag somnade i boken och fick gå och lägga mig fast jag inte hann klart så jag fick stiga upp 05.30 idag och göra klart resten. Nice asså, lagom pigg till provet (som för övrigt inte alls gick särskilt bra, men säg inget till pappa).

Men jag muntrade upp tillvaron lite genom att gå en runda på staden med Linnea (och ett tag var Elin med också). Och faktiskt, NU har jag köpt vårskor! :D Det fick bli på Din sko. Först funderade jag på att köpa äkta, men eftersom dom är mer än dubbelt så dyra så tänkte jag att isåfall kan jag ju köpa ett par till lite senare! Smart va? ;)
  
Nu får det vara dags för all snö att smälta tycker jag så att jag kan börja använda dom någon gång!


Förresten, jag åt sushi till middag, det var över ett halvår sen sist och det var såååå gott :)

Å en till sak (jag har så mycket att säga :p) Jag har gjort egna "snacks" till helgen, chokladdoppade popcorn! Det var ganska okej faktiskt, fast jag tror det ska vara vanlig choklad och inte bakchoklad, det smakade typ...mysko.

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

hahha, hur var dom chokladdoppade popcornen? ;)

ssssnygga skorna var :D

2009-04-03 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0