gggllllaaaaaaadddddd!!!! :D:D:D

Det här har nog varit den mest positiva dagen på länge, även om vissa händelser (prov) inte blev som jag hade tänkt mig! Men gjort är gjort och det går ej att ändra på.

För det första så har vädret varit det bästa på hela året hittills, +13 grader och sooooool!! :D För det andra så har jag stoppat i mig årets första mjukglass, å det kan väl inte betyda annat än att det är riktig vår! Mina kläder från h&m har kommit, jag hittade asbilliga, assnygga, assköna addiasskor på rea, har även åtit favvorätten på max: crispychicken sallad ;)
En annan grej, NU har vi faktiskt äntligen råd med klassresan till stockholm :D (om bara gunvor sponsrar oss) och ja..ja... jag blir helt till mig så det går inte att skriva! Dessutom är allt "akut" plugg klart (med det menas att det fortfarande finns saker att göra med det är ändå ett tag kvar tills det ska vara klart). Å juste, jag kom på en till grej, mamma har anmält oss till vårruset så nu kommer jag vara tvungen att träna :D Yes, inga fler undanflykter! Men en tråkig följd av det, jag måste ha nya springskor. Jag vill ju inte ruinera mina föräldrar!
Oj oj, oj, jag höll på att glömma den viktigaste nyheten av alla! Jag vet inte vart jag ska börja jag vill bara ropa ut allt! Men iallafall som det ser ut nu så kommer jag nog in på frilufts! Eller den som har lägst poäng och kommer in har 230 poäng och medianen är 275 och jag har precis det! Det betyder att hälften har mer poäng än mig och hälften har mindre! Men det kan ju hända att det är typ 8 stycken som ligger på 275 och då kan det bli faligt! Ååååh varför kan man inte bara få veta allas poäng som har sökt nu, bara att man inte får veta vem som har poängen. Vill dom att man ska gå runt och vara nervös flera månader eller?!

Men jaja, nu ska jag försöka lugna ner mig lite och sova. Sen så är det bara att hoppas på att det blir lika bra imogon! :D

Å tack bea för att du berättade allt det där! :D

Kommentarer
Postat av: bea

varse god :D ååå vad kul vi kommer ha !

2009-04-24 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0