härlig helg :)

Igår hann jag med mycket känns det som.
Jag gick runt i pyjamasen och rensade garderoben till tolv typ. Det blev rätt så mycket att slänga och skänka till min syster faktiskt ;)
Efter det värmde vi lite korv och mackaroner till lunch och sedan blev det att åka till piteå. Vi gick en sväng på stan där och kollade runt,, det enda som blev inhandlat var ett par sulor till mina skor, för annars tar det inte länge tils jag får benhinneinfalmation. Vi for även till nåra bekanta där och kollade på deras nyrenoverade hus, dom hade världens finaste tapeter i toaletten, dom var från 70-talet! ;)
 ungefär såna hära fast gröna :)
Sedan blev vi bjudna på middag hos min moster, mormor och morfar vad också där. På något sätt så kommer vi alltid in på samma samtalsämne. Döden. Vi kan sitta i timmar och prata om olika saker som handlar om det och igår fick jag veta att mormor och morfars gammla hus i jokkmokk låg på en kulle där man halshögg folk på 1800-talet. Det stället kallades visst för avrättsbacken. Läskigt!

 Just nu sitter jag själv hemma och äter fruktsallad till lunch. Jag hittade en burk med aprikoshalvor i skafferiet så jag tog nåra såna och lite äpple och banan, mumsigt! ;)

Fast nu har jag bara äppelbitar kvar i botten så jag ska ta och börja på idrottsprojektet... Herregud, det ska vara klart vecka 17 och jag har inte börjat ännu och vi har haft det sen vi började i januari! Att jag aldrig lär mig! Men å andra sidan så är det ganska många som inte har börjat med det än :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0