jag blir som en robot!

Jag hatar när det finns godis hemma, då går jag bara och snaskar hela tiden! Jag skulle ju sluta med godis, förutom speciella tillfällen, men nähä! Hur ska det gå när det ligger en liten halvuppäten godispåse i lådan? Såklart råkar jag ju hitta den och då kan jag inte kontrollera mina händer längre, och så vips! Så råkar jag ha en liten smaskig godisbit i munnen! Men då gör det ju inte så mycket om jag tar en till, tänker jag ju då.. och sen blir det bara en ond cirkel! Från och med nu ska jag aldrig kolla i den där elaka lådan under spisen igen!


Iallafall..  har vart med Bea och Linnea och kikat på stan ett tag efter skolan. När Linnea cyklade hem fortsatte vi och gick runt och provade skolavslutninsklänningar. Jag gjorde det mest för skojskull, eftersom jag redan har en men Bea la undan två väldigt fina! Jag köpte inget speciellt förutom ett nagellack som jag har sökt efter, endast 45 kronor :D
Klockan sju börjar en konsert på skolan där bland annat Emilia spelar, det ska bli kul att se hur duktiga alla är, förhoppningsvis :)
 
Den där ljushållaren fick jag från fyra av barnen i våran truppgrupp, å Elina fick en likadan. Det var sista gången för denna termin igår så vi hade en liten uppvisning för föräldrarna och bjöd på fika. Då kom dom fram och gav dom till oss i en grönprickig presentpåse, så gulligt av dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0