hårväxtsschema, haha

Yay! Nu är våran tågresa bokad till Stockholm den 17 maj, så nu blir det verkligen av! :D Fast nu är det bara föräldrarna som måste godkänna det, att vandrarhemmet som "lovade" oss plats verkligen har platser och att gunvor ger oss de 200:- per person som hon sa att hon skulle!! Annars blir jag riktigt besviken, för som vi har jobbat!


Men iallafall, jag har en liten tidsplan på hur jag ska få mitt hår att bli långt! Det växer ungefär 1,3 cm på en månad. Efter en "noga" uträkning kommer jag att uppnå mitt mål kring jul kanske :D Eller det vill säga om jag har räknat rätt ;)

har varit:
22 jan: 0 cm (kllippte mig)
22 feb: 1,3 cm (utväxt)
22 mar: 2,6 cm
22 apr: 3,9 cm
framtiden:
22 maj: 5,2 cm     - 1,5 cm 
22 jun: 5 cm
22 jul: 6,3 cm
22 aug: 7,6 cm
22 sep: 8,9 cm     - 1,5 cm
22 okt: 8,7 cm
22 nov: 10 cm
22 dec: 11,3 cm
sen så rullar det förhoppningsvis på...

Men alltså om det blir så här är det nästan för bra för att vara sant! Men är det någon som vet om håret förkortas av på grund av att det slits i topparna? För det känns som att det kommer växa jättefort när jag ser det så här :S Men jag kanske får räkna med att klippa 2 cm varje gång istället, vet ej..
Det är ju egentligen helt sjukt att jag gör dett här, en vanlig männsika skulle ju bara låta det växa och toppa när det behövdes. Men jaja, nu kanske jag inte får panik när jag ska klippa mig då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0