vårkänslor

Hejhej, vad tycks om min nya, lite ljusare och vårigare, bloggdesign? Jag är ganska nöjd själv faktiskt :) Den förra kändes så mörk och tråkig, bloggen behövde helt enkelt fräschas upp lite grann tyckte jag!

Idag sa jag bara sitta hemma själv och "ta vara på lovet", eller kanske mer önskar att jag tog vara på lovet. Jag skulle ju vilja göra någonting kul, men jag har för dålig fantasi och för lite energi för det.
Istället kommer dagen att tillbringas framför en datorskärm med massa fakta om kalori- och fettförbränning. Det är vad mitt idrott/hälsaarbete kommer att handla om (så länge jag inte ändrar mig). Fast det kommer jag säkert att göra, det är ungeför det som brukar hända om man är ute i sista minuten mett ett arbete....

Men iallafall, nu ska jag gå och slänga in en grandiosa minipizza i mickron. Sååå nyttigt och gott! ;)
(eller inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0