Bio nu! :D

Oj, över en vecka sedan jag skrev någonting här! Det har hänt rätt mycket och det är väl en anledning till att jag inte har hunnit sitta vid datorn. Men desutom har internet krånglat (och gör det fortarande) så jag har inte orkat sitta här och bråka med det.
Förra helgen var jag i kluntarna + att vi hade tjejkväll så under helgen eller början på nästa vecka kommer lite bilder där ifrån :)

Nu ikväll ska jag med Sara på bio, det blir Harry Potter! Äntligen någon som vill se den och inte har hunnit se den ännu! :D Filmen är ju 2 och en halv timma så jag antar att jag kommer vräka i mig massa popcorn, det blir gott, höhö! ;)

Men imorgon är en stor dag! Sista dagen på sommarjobbet! Guuuuuud så skönt att ha det avklarat!

Jaja, nu ska jag börja åka in till stan! Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

Det är så härligt/mysigt/skojigt att gå på bio :)

2009-08-15 @ 17:35:32
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0