Det var det!

Okej, nu är det endast ca 1 timme och 40 min kvar av sista sommarlovsdagen. Men det känns faktiskt nästan bara roligt! Kanske inte så jättekul med allt stress och pluggande som väntar, men det ska bli väldigt spännande att få göra massa nya saker och träffa nytt folk! :D
Vi har samling i lärkans aula kl. 10.00 imorgon. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag antar att det blir typ information eller någonting. Undra om vi slutar efter det.. Hoppas inte, för jag vill börja med allt på en gång ju! ;)

Men nu ska jag försöka sova, även fast jag är rätt pigg fortfarande. Men jag vill vara på bra humör imorgon, så jag tror det är bäst att jag gör det nu! :)
Vi hörs väl imorgon efter skolan då! (haha, det var ett tag sen man sa så :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0