Första dagen är avklarad!

Jag kände mig väldigt trött och hundgig när jag klev in genom dörren idag! Det tar på krafterna att höra så mycket nytt som man måste komma ihåg! Det är tur att man har ett schema iallafall!
Min klass heter iallafall ID1E och den består av oss friluftsare och hockeykillar. Jag känner ju ingen förutom Bea då, men jag tycker klassen verkar rätt bra iallafall :)
Det var ju mest information idag, och vi fick bland annat veta att vi ska åka till Kebnekaise nästa onsdag! Jag längtar hur mycket som helst! :D Jag är dock lite orolig över det vi kommer missa dom tre dagarna vi blir borta från lektionerna. Det känns lite konstigt att behöva ha saker att ta igen redan andra/tredje veckan, men det löser sig nog :)

Slutade vid ett tror jag det var, och då gick jag och fotade mig på grodan och sedan gick jag till banken och fixade ett ID-kort. Så då var det gjort också! :) Det skulle komma om ungefär 4-5 veckor.

här är schemat:

Ni som vet, har vi fått någon extra bra/dålig lärare? :P

Kommentarer
Postat av: Emilie :D

Uhhh!! Du har juh ändå fått bättre schema än mej..... <.< Ska lägga in det nånstans:P

2009-08-24 @ 19:09:40
Postat av: Anonym

mitt schema är bäst! :D Jag börjar typ 10.30 en dag och 13.00 en dag och har typ bara 3 lektioner om dagen :).. slutar oftast vid 14.00 eller 15.00 :D slå den! ;)

2009-08-26 @ 20:20:38
Postat av: sofia

Maria Molin är underbar enligt mig! Hon är rätt hård men om man visar sig intresserad så gör hon allt för att man ska förstå! You'll love her :)

Malin Amnell likaså, helt UNDERBAR! Roger skog med. Lodnert i Historia, har inte haft han förrän nu men alla säger att han är bra.



Har du stintan i svenska? Jag med. Poor you! :) Men Malin, Roger och Maria är VÄRLDENS bästa! Var glad att du har dem. Du kommer få tre helt otroligt roliga år på idrottsprogrammet, som alla vi andra haft. Men slutet av ettan kommer du vilja dö och halv tvåan iaf, kämpa bara på så fixar det sig! :D

2009-09-07 @ 22:32:18
URL: http://safis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0