Godmorgon..

..säger jag även fast jag vaknade för tre timmar sen! Men jag mår faktiskt bra idag, eller typ som normalt iallafall :)
Har inget direkt planerat för dagen, men jag ska en sväng med Elin till nlv och hämta ut musikal-dvdn. Efter det vet jag inte vad som händer men jag tror jag ska försöka få med henne till typ dollarstore och köpa block och sånt, för igår hittade jag faktiskt 139:- i en bortglömd börs i en låda på mitt skrivbord! Åå, man blir alltid lika glad! :) Dessutom behöver säkert hon också köpa sånt, eller det vill säga om hon inte redan har gjort det ;)

Menmen, nu ska jag gå och kika i min garderob. Vad kan man ta på sig en sån här dag egentligen? Gråmulet, blåsigt och under 15 grader. Ska man typ satsa på vinterkläder eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0