kladdis! <3

Godkväll (eller egentligen godnatt typ, men det kan man ju inte säga ;p)!
Ikväll har jag, Sara, Sofia och Ida bakta kladdis! Det var mycket mumsigt, fast det var typ bara jag och Sara som bakade, dom andra danade typ runt i köket istället! ;)


Köpte inget på stan tidigare idag, eller en badanka-äggklocka och en liten bricka på lagerhouse :p Jag antar att ni undrar vad jag har tänkt använda äggklockan till, och svaret blir att jag ska ha den i duschen. När jag har hårinpackningar och sånt måste jag ju veta när det har gått 2 min, 5 min eller 15 min så att det blir rätt! ;) Jag la undan lite kläder också, men som det ser ut nu så kommer jag bara köpa en myskofta på stadium.

Sara ska sova här så nu ska jag inte sitta här och vara tråkig! Jag ska lägga mig i sängen och sova istället och vara ännu tråkigare! ;)
Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0