Slöaste dagen på hela sommaren?!

Godkväll!

Sofia åkte med hennes mamma och kollade på en soffa efter jobbet, så jag tog bussen till Sara där vid halv fyra-tiden istället! :) Vi gjorde typ ingenting på hela tiden, vilket var väldigt skönt eftersom jag har varit helt slut hela dagen! Jag till och med sluddrade när jag försökte prata vissa gånger eftersom jag inte orkade öppna munnen! Haha, jag fårstår inte var min trötthet kommer ifrån! Vitaminbrist kanske?
Sofia kom lite senare iallafall och vi åt en supergod ekströms hallonpaj, fast det var bara jag som tyckte om den :p När hon hade åkt satt jag och Sara och nördade ett spel på någon sån här spelhemsida som man var inne på när man ar liten. Man skulle öppna affärer och liksom driva en gata, utöka butiker, köpa en busshållplats så att det kom mer folk, placera ut parkbänkar o s v.. Det var lite småkul faktiskt! Åt middag hos Sara också, ost-skinkpaj (oj vad jag äter paj :p) och "såna där gröna äckliga grejer" som Sara älskar (sparris) ;) Sedan åkte vi till Saras pappa, och jag hämtade min cykel där ifrån och cyklade hem. Helt otroligt att jag inte råkade somna och åka ner i ett dike eller något! Det måste vara kylan som räddade mig! ;)

Nu ska jag gå och tvätta ansiket, fläta håret och borsta tänderna, sen ska jag krypa ner i sängen! :)


hahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0