Söndag!

Hejhej!
Inatt hade jag en jättekonstig dröm! Men jag orkar inte förklara för jag fattar typ ingenting! Men den slutade med att "en av de onda" kastade spikar på mig som liksom for in i huden och sedan satte på mig en kanonkulsmössa och sköt iväg mig mot en måltavla. Men jag var inte död så jag lyckades landa på fötterna innan jag träffade den och slita av mig och kasta iväg mössan som skulle sprängas vilken sekund som helst!
Ja, ni hör ju hur det låter. När jag vaknade låg alla kuddar på golvet, täcket var avsparkat och överkastet i fotändan som var så fint vikt igårkväll låg i en hög!

Nu är jag iallafall pigg och glad! Eller inte.. Typ motsatsen egentligen. Dessutom är det söndag och mulet ute. Vilket betyder att jag inte kan göra något av det jag vill göra just idag. Inte sola och inte gå på stan! :(

Ajja, nu ska jag äta lunch!

Kommentarer
Postat av: sara :)

svar på bröd: JO! det var jäkligt torrt! :)

2009-08-16 @ 14:29:31
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0