Det blir en tidig morgon imorgon!

Då var även den andra dagen avklarad!
Idag hade vi matte, samhälls och svenska. Vi börjar verkligen på allvar på direkten känns det som! Man har typ inte ens hunnit lära känna klassen! Inte ens fått göra någonting för att lära känna dom.
På matten pratade vi mest om vilken mattekurs vi ska läsa, snabb eller långsam. Sen fick vi sluta tidigare ;) Det var typ samma på Samhällsen, pratade om vad vi ska göra under året + att vi fick en uppgift. Vi skulle analysera någon tidningsartikel. Men på svenskan hände det grejer! Vi började med en namnlek! :O Sen hade vi även en annan lärakänna-lek, äntligen! ;D Haha!

Aja, det känns faktiskt rätt bra. På något sätt tycker jag att det ska bli roligt, men det tycker man ju nästan alltid så här i början. Sen efter några veckor lessnar man ju tyvärr! ;) Men det är ju bra att jag kan se pluggandet positivt ett tag iallafall! :)

Nu ska jag bara kolla igenom något papper som vi fick och sen ska jag nog börja göra mig klar för sängen. Börjar 08.15 imorgon så jag kommer nog behöva gå upp jättetidigt om jag ska hinna duscha också! :O

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

svar: går det att se nu? ;p jag har ändrat instälningar...



jag måste kliva upp halv 6 vissa dagar..sluta klaga!! ;)

2009-08-27 @ 21:17:45
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0