Alla flyttar iväg!

Hejhej, är inte så jätteglad idag men jag ska ändå försöka att göra något roligt av dagen!
Sofia slutar jobba kl 14 så jag ska in till stan då och sen ska vi hämta våra cyklar hos Sara. Sedan får vi väl se vad vi hittar på :)

Igårkväll hade vi det mycket trevligt! Sofia flyttar ju till Stockholm för att gå på Kulturama om några dagar så vi hade en avskedskväll för henne också med en del galna grejer! Hon fick göra tre uppdrag plus att hon fick gå med ögonbindel genom stan och slutligen sätta sig i en bil och åka iväg med oss till en relaxavdelning på saras mammas jobb!

Det känns som att alla flyttar här ifrån ju! Först Linnea och nu Sofia, dessutom ska ju Sara börja på yrkesdansarlinjen i Piteå. Helt trist att inte kunna träffa dom så ofta, men det är ju jätteroligt för dom att få göra något de tycker om! :D Hoppas att dom kommer trivas i sina nya skolor och städer! :)


(snodde collagen från Sara eftersom jag inte tog några egna bilder igår ;p)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Men mig kommer du kunna träffa rätt ofta! :D

2009-08-17 @ 14:40:12
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0