reafyndat!

Helluhellu :))
Sitter och försöker låta bli att hungra ihjäl! Men det blir egengjorda hamburgare med frisco-bröd så det är värt att vänta på! ;)
Dagen idag har varit helt okej, betydligt bättre änb igår iallafall! :) Vi fick 4 min extra lunch, eftermiddagsrasten blev också några minuter längre och de sista 10 min på dagen fick vi sitta ner och vänta på att vi skulle få sluta.
Imorgon byter vi område. Vi kommer att röja kring hälsans stig som jag förstod det. Samling på fotbollsplanen nedanför burströmska (typ) kl.08.00. Det innebär att jag måste cykla iväg vid kvart i, och då måste jag stiga upp typ en kvart innan. Eller egentligen inte kanske, men det känns bättre då! ;)

Efter jobbet åkte jag och mamma in en sväng till stan. Jag skulle kolla på en grej på lindex med det fanns bara (hur många som helst) i 40-42! Då blev jag sur! Men jag hittade en jättesöt bolero på rean, ca 50:- kostade den. Då blev jag glad! Men det som inte fanns ska jag typ beställa istället! :)



mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0