Hejdå Linnea! :'(

Nu har alla precis åkt hem (eller för ett tag sen)! Vi hade en avskedskväll för Linnea igår, hon flyttar ju till Sandviken på söndag. Det var väldigt trevilgt!
Vi började med att äta middag på thaithai, det blev sushi för min del. Sedan promenerade vi hem till mig och satt och babblade och tog massa foton typ. Sen gick vi på en till promenad runt i krokarna och stannade till vid en lekplats.
När vi kom hem igen satt vi ute på bron och myste med morotskaka och sen när vi gik in såg vi på en film, allt flyter. Men jag somnade nästan direkt och sov tills filmen var slut. Sen satte vi på Harry Potter den flammande bägaren. Den kändes otroligt lång och vi somnade först där vid 6!



Min moster och hennes familj ska komma och äta middag hos oss ikväll så jag måste väl försöka hålla mig vaken så länge som möjligt antar jag, men vi får se hur det går..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0