Vi börjar med den dåliga nyheten..

Nu på kvällen har jag börjat känna mig sjuk. Eller typ på väg att bli det, för det kryper i kroppen och jag fryser till och från..
Hoppas att det inte är någonting och att det är borta imorgon för jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu när skolan och allt börjar till veckan! Dessutom ska jag upp till stugan i helgen! Bajs.

Men iallafall.. en glad nyhet har jag också! Osten är hittad! :D Den låg i en låda i köket med bordstabletter, grytunderlägg och påsklämmor! Det konstga var att jag sökte där i morse, men jag var väl antagligen så inställd på att den absolut inte skulle vara där så jag orkade väl inte titta ordentligt! x) Hmm, jag undrar hur den kom dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0