Dagen + lite smygreklam!

Vi hade HK på morgonen idag! Det hade varit roligt, om det inte vore för att jag hamnade med en av de personer som jag hatar ogillar mest! (äcklig, svettig, dålig humor, snuskig, tönt :S, "förföljare", URK!) Om du känner mig vet du vem jag menar! Vi lagade iallafall kttbiffar , kokt potatis, lössky och rårörda lingon. As äckligt tyckte jag! Eller det kanske hade varit gott med nån annan köttfärs och andra kockar (kock). Åt vanliga skolmaten istället :p

Jaja, jag tänkte avsluta detta inlägg med att ge lite smygreklam år www.gratismode.se !
Blev medlem där idag, en hemsida där man samlar poäng genom att klicka på länkar, gå in på hemsidor, värva vänner och som jag gör nu, ge smygreklam på blogg/bilddagbok ;) Det verkar ganska bra faktiskt! Och lätt om inte annat! :D Det vore ju alltid trevligt med ett presentkort på upp till 1000 kr! :0 :) Dessutom får man 50 poäng bara av att bli medlem! ;) Gå in och kika vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0