ett till inlägg idag ^^

hahah, det har ju typ snöat as mycket, och det betyder att man måste ut och skotta! Men efter ett tag blev Evelina på bushumör och började hoppa från garagetaket, rulla mig i snön mm..
Sen så la jag mig rakt i kullen som jag just hade skottat upp. Då börjar pappa lasta massa snö PÅ mig, men jag låg kvar! Tillslut var näst intill hela jag täckt!
Det var hur mysigt som helst, och faktiskt varmt! Förutom runt fotlederna, för det kom in massa snö in dit, men efter ett tag kändes det inte! ;) Jag kan tänka mig att det kändes ungeför som att hamna under en lavin, fast jag hade ju i och för sig ett andningshål!

Hahahha, bilder här då!



En vanlig snöhög?



Nej då! Det är ju någon där under!



Tadaaaa!! Efter 5 minunter under ett
härligt snötäcke! ;)   (ignorera smajlet ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0