Friday-yay! ;)

Idag har det varit väldigt roligt på da skoool! ;D Vi höll på med våran musikal, det här blir nog det roligaste (och seriösaste) A&S på länge! Vi började en halvtimme tidigare efter lunchen, FRIVILLIGT(!) för att vi skulle skriva klart "storyn"! Då kan man kalla det intressant ;)

Dagens citat av linnea när vi hade slutat och skulle till bussen:
L: (känner vid rumpan) Har jag nåt där bak?
Alla: HAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!
Vilken fråga! Hennes snöre från tröjan hängde ut från jackan där bak som en liten svans! xD tihihih!


                                               Hon där till höger = <33


Två minuter senare såg vi bussen och sprang allt vad vi hade mot busshållplatsen, och vi hann, YAY!!! :D Dagens motion lixom! ;) Efter det var jag å städade hos mami och drack varm choklad från hennes jobbs kaffemaskin ^^ gott-gotti-gott-gott! ;D

Har varit och handlat lite snarra med mamma å vilma, så nu blire "let´s dance - time! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

HAHAHAHAH, varför hade ingen sagt ngt innan? ;)

men nu vet jag att jag typ borde ta bort det där snöret eller nått, det är mest ivägen typpp ;b Choklad från kaffemaskiner har vi ju lärt oss mkt om på våran prao på NSD! t.ex = spring INTE till bussen med en kopp choklad x) hahah, púss!

2009-02-07 @ 16:17:23
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0