Frysardag...

Uppsatsen idag då. När vi fick pappret insåg jag att det inte var så farligt som jag hade trott. Men man vet aldig hur det går.. Jag kanske har missuppfattat instruktionerna helt! Förresten, fick ju tillbaka matteprovet igår, det gick SÄMST för den som vill veta.

                  
en frysare;)                           snöstormigt värre!

Jag har typ gått runt och fryst hela dagen idag. Nu sitter jag med pappas tjocka kofta och håller på att skaka ihjäl. Det typ gör ont i mina fingrar för att dom är så kalla! :S Det blir ju inte bättre av att de är snöstorm ute. Jag och bea stod och väntade på bussen i tio minuter. Det var väääldigt varmt och skönt, verkligen! (å jag hade inga långkasonger)


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

du skulle säkert tjänat på att gått hem, looovar (;

vilken söt frysare ;D<3

2009-02-05 @ 19:17:14
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0