hej måndag!

Veeet niii!!!???? Vilma har fått magsjuka nu! uuuuhhh.. Jag är livrädd! Jag ber till GUD att det är jag som har smittat henne. För annars kanske jag får det igen!
Direkt när jag kom hem och såg att våran bil stod på uppfarten började jag må illa, jag fattade typ att det var hon som hade spytt på skolan eller nåt eftersom hon hade ont i magen i morse.. Ja, och så var det!
Menmen, jag ska inte äta hemma eller vara hemma ikväll för vi ska på HOCKEY och innan det på Maxxxx! ;D Grymt kul! +  att då har jag mindre chans att få på mig någon äcklig smitta xD Har inte varit på hockey på ett år, blir andra gången nu. Hoppas dom vinner! Fast vi kommer ha unioniens sämsta platser, rad 2 bakom båset där lökande spelare sitter och snorar! USCH!




btw.. jag mailade till Rut m. fl. i går typ och sa att dom skulle komma till luleå! Jag har fått svar idag och dom sa att dom inte hade några planer på det och att jag skulle komma förbi i göteborg istället >< Dom ska komma hit ju! Jag älskar deras kläder! Fast tydligen finns deras märke Seroious Sally på Diva och så kan man bäställa lite av deras kläder på Nelly.com :) Får väl kika där tills vidare!

 <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0