Igår & Idag

I lördags spenderades dagen med att kolla på Vilmas basketmatch på hälsans.. Serverade lite varmkorv till hungriga barn (och vuxna) och fotade lite med pappas kamera, Nikon D700, känn på den! heheh, kände mig som värsta proffsfotografen xD Det var riktigt skojjigt!
På kvällen var vi branvakt till lill-Thea! Sötungen grät inte på hela kvällen! Och hon bet mig inte heller :p WOW alltså! Kollade på melodifestivalen, det gör väl typ alla som vill hålla sig upptaterade? ;o :p Ingen var särskit bra, satt mest och gjorde annat ;P

Idag var det 30-års kalas, åt typ 1000kilo smörgåstårta och 100kilo gelehjärtan! Nje.. men typ! Men sen blev det att fara med Emilia och träna bort allt i skidspåret! Jag hade vääärldens sämsta glid och stannade typ i nedförsbackarna!

Det inträffade en lite rolig incident när vi försökte ta oss upp för en backe.. Jag sa just: Jag har ganska bra fäste ändå! och sen började jag fara bakåt, ner för backen och ramlade pladask i spåret! Just då kom det en "elitåkare" bakom mig som jag nästan föll på! xD Hahah, snacka pinsamt!
Emilia gjorde också en rolig vurpa (i nerförsbacke), men då var det jag som kom efter och for på henne! hahah, skojj, skojj. Vi måste åka skidor oftare!


              bildbrist....

Jorde lite matte nu på kvällen, ligger sjukt mycket efter. Men jag har insett att det här kapitlet inte är så svårt! :D Fast jag fick ont i huvudet så då kunde jag inte jobba mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0