läskigt stressigt!

hahah, sista lektionen idag gick vi till KH för att låna böcker. Klockan var halv tre då (och vi slutar tre). När vi väl kom fram dit så var det bara att låna fort, "tjopp-tjopp", klart, och sen fick jag och bea skynda tillbaka. Vi skulle ha mat-klubb som började 10 över.. när vi gick vid shopping så såg vi att 3:an just skulle gå så vi sprang rakt över vägen och in i bussen! Det bästa av allt, vi kom precis i tid! Till och med lite tidigare!

Men stressen var inte slut än. Jag hade barngympa på träningsverket sm började fem och då tänkte jag ju att matklubben skulle vara klar innan det. Just när vi satt och åt coccoskycklingen (som inte var så god) så kom jag plötsligt på: Shit, vad är klockan?!
Då var det kvart i! Jag slängde på mig kläderna och överlät diskjobbet åt min grupp, kutade ut genom huset och ringde Elina. Hon var tydligen också sen! Puh! Sprang, gick, sprang, gick ända till träningsverket och kom fram typ 5 i med världens hosta efter all kallluft som jag hade dragit in. Ajja.. vi började 5 minuter senare, men skit samma! Barnen var iallafall jätteduktiga!

Åkte även skidor med Emilia på kvällen. Vi mötte en jätteläskig gubbe! Vi åkte på ett skoterspår i skogen bakom fridhemsgatan och då såg jag nå svart som rörde sig. Min första tanke var "Det är en älg!" Men emilia lugnade och sa att det var en mäniska ;). Vi tänkte inte mer på det. en när vi väl skulle möta gubben så stannar han mitt i vägen och glor på oss! Man brukar ju som gå förbi, eller iallafall akta sig! Han luktade unket, var kortväxt och hade en gul jacka på sig. Akta er för honom! Jag hade staven nära till hands för att sticka honom när vi for förbi! Men det behövdes dock inte. Fast pappa fick åka och hämta oss på kronan, för jag ville inte åka genom det där stället igen! KOLSVART!

Kommentarer
Postat av: Linnea (:

hahaha, leeeeskig gubbe det där ;o

jag ska akta mig ;D

2009-02-26 @ 17:33:52
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0