blev inge slalom idag...

....var på stan en sväng istället och handlade två tröjor som jag la undan igår. Det var 2 för 1 på H&M, jag tog en gul och en svart. Tänkte att det känns lite sommrigt med ljusgult! Jag köpte även sjal på H&Ms branavdelning, ibland hittar man saker där också, värt att kolla alltså!

    <--- svarta
   <--- gula

Väl hemma blev det plättar med grädde, drottningsylt och banan! Vet ni hur gott det är med banan på plättar?! Otroligt gott är det! jag har tänkt på att banan typ passar till allt! Plättar, i fil eller som yoghurt, friterad banan, i tacos, i kaviar/ på macka, på pizza, i smootie, glass å tydligen till fläskfilé också, mamma hade lagat nå recept på 80-talet med det någon gång.. Man borde kanske experimentera mer med banan i mat, det kanske blir värsta sensationen någon gång! Man kanske blir berömd!

Men iallafall... ska på hockey om typ en timma, det blir trevligt. Det är tydligen Luleå mot HV71, det blir nog tufft för Luleå, HV71 ligger ju 2a i tabellen! Men hoppas dom vinner ändå! 

Justja! köpte benn & jerry glass också som jag å vilma ska dela på ikväll!

 mumma!



ha det gott igelkott!


Kommentarer
Postat av: Cicks/Chris x3

LULEÅ VANN! <33 Såg matchen på tv x3

2009-02-21 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0