Mumsigt!

Fredag idag och det betyder, det numera ROLIGA, Art and science! Håller ju på med en musikal.. själlva storyn och de flesta scenerna är tyyp klara och det verkar blir ganska bra ;D Å jag fick en gratis muffins från caféet eftersom jag vann en quistävling igår, hihi fick 13 av 20 poäng, alla andra var alltså dåliga xD

Gick en sväng på stan med Linnea efter vi hade slutat.. Köpte en tablettask för 4 ynka kronor på Lagerhouse xD Jag fyllde även på mitt busskot, mycket intressant!

Förresten, jag har sökt sommarjobb nu! :D På firstcamp på arcus¨, hoppas att jag får det :) Fast jag tror ändå inte det.. Ala typ söker +  att jag tror att dom vill ha lite mer välutbildade och äldre personer ;) Men man kan ju alltid hoppas x)

Nu ska jag gå och ta på mig myskläder, bänka mig framför teven och tjocka mig med (natur)godis! :D MUMSIGT VÄRRE!


                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0