nyttig dag ^^

Idag kan man verkligen säga att jag har gått en del! Istället för att åka buss till och från skolan så har jag promenerat. Jag har mätt på hitta.se och det blir ungefär 7.5 kilometer (om man räknar med promenaden på lunchen också). Jag kollade också hur långt et är till skolan enkel väg, det är 3 km. Så nu vet du Linnea ;) Det tycker jag är en ganska bra daglig dagsmotion! Egentligen är det jju ganska så tråkigt att promenera. Men man glömmer som bort att man går när man lyssnar på musik och när det är strålande solsken och jättevarmt ute! Eller varmt och varmt.. men typ -3 bara! :)



Jag ville ju inte börja vräka i mig massa skit när jag kom hem så jag gjorde en lite nyttigare version av mitt mellanmål. Macka+ost+kruksallad+gurka och juice till, supermumsigt! Det ska jag fortsätta med.


Kommentarer
Postat av: Linnea (:

shiiiiet vad dukig du har blivit :D:D

snart kanske tillochmed du börjar cykla på vintern ;)

som en "äkta" lulebo ;););)

2009-02-26 @ 17:34:37
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0