pruttögon..

Var på synundersökning idag och det visade sig att jag hade -0.50 på vänster öga och -0.75 på höger öga.. Det betyder att jag får glasögon! :O Det var lite tid kvar tills dom stängde så jag och mamma kollade på några bågar.. Hittade två som var någolunda bra. Det ena paret var ganska tjocka och det andra var lite smalare, båda svarta ;) Jag kände mig så ful när jag stod där och provade massa olika.. Dom kommer om ca en vecka, men jag kommer typ inte våga ha på dom! Jajja, måste ju, typ, kanske, för mitt bästa x)




förresten, fick mina PEAK (!) skidbyxor med posten idag :) Dom var super-asigt snygga! Linnea, du kommer bli sååå avundsjuk xD HAHAH

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är SÅÅÅÅÅ avundsjuk redan !! ;)

2009-02-15 @ 20:26:44
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0