Roliga citat av Jocke! xD

"Vanlig långsam dag på skolan idag..." tänkte jag när jag steg upp imorse där vid halv sju. Men då visste jag inte att Annh skulle bli sjuk och att vi skulle ha Jocke istället :D Han skulle tydligen ha svenska grammatik med oss.. Det var dock inte han som hade bestämt det....

Jocke (mitt uppe i lektionen) : Det är liksom väldigt roligt det hära?! (han var sarkastisk)
Isabell: Vaddå då, ville du inte göra det här med oss då?
Jocke: Asså jag gillar ju svenska, men grammatik, det är liksom som Jesus kände sig när han blev korsfäst..

En stund senare sa Sara, även hon sarkastisk:
S: Jag tycker att det här var jättekul! :D
J: Hur konstig är du egentligen?
(å han var seriös!) hahahah!

 
Joakim (mer känd som Jocke ;p)
med sin äkta D&G tröja som han
har "skickat efter" från Italien.
(Linnea är paparazzin)

Sofia skulle springa och möta upp hennes kille som skulle komma och hälsa på...
Sofia: (rusar ut och ropar) Jag kommer snart!
J: Hmm.. det tror jag säkert! (ännu en gång sarkastisk, han verkar gilla det :p)
Sara: Det kommer någon på besök! :D
J: Vad kul! *host*

Här kommer ett till han sa medan han skrev på tavlan..
J: ....en sats skall, ska. Skall eller ska, välj själv, vara......

hhaha, egentligen fårstår man inte det roliga i något av det här, men om man hör hans röst och sitt egna lilla sätt att prata på så skulle nog varenda kotte förstå! xD

Tillslut blev han så less på oss eftersom vi ständigt satt och skrattade så han orkade inte skriva normalt...

ex: Oskar, Oscar och Milo pratar
fråga: Vemprat..... (han orkade inte skriva klart, a & r blev bara ett streck)
svar: O, O, M (han ides inte skriva hela namnen)
Dessutom, hans förklaring till att det blev två Oskar var att det skulle bli lite variation och inte bara Oskar och Oskar utan OsKar och OsCar, hahah xD Han är bara för kul! Varför inte ta ett helt nytt namn? Typ Kalle eller nått? xP

Jobbigt för er att läsa detta onödigt långa inlägg, men det är mest för att jag själv ska minnas denna otroligt... speciella lärare. Eller egentligen är han bara på praktik, han är tydligen nyutbildad gymnasielärare. Så vem vet, tänk om jag får han i gymnasiet?! xD
 

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

HAHAHAHHA. när jag gick hem i snöstormen idag kom jag å tänka på när vi skulle ta kort på han, å sofia ställer sig och tar armkrok med han !! hahahahha, garvar typ ihjäl av det ;) hahahahaha, så fort man tänker på han garvar man ju ihäl ;D

2009-02-05 @ 17:10:56
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

me likeeeeeees din nya profilbild :D!

2009-02-05 @ 17:11:54
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHAHA han verkar ju askalas!

Han får gärna bli lärare på ID! :D

2009-02-05 @ 18:57:43
URL: http://safis.blogg.se/
Postat av: emilia

hahha han är så fett jäkla rolig. Han vet nog inte om det själv haha ;D

2009-02-08 @ 17:33:17
URL: http://www.bajsbloggarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0