Snöig Söndag ^^

Jahapp, söndag idag.. jag gjorde väl inget särskilt på förmiddagen.. Städade min toa och mitt rum, det var äckligt och dammigt! Såkllart så satt jag vid datorn också, som vanligt. Åhhh, jag hade ju lovat mig själv att INTE göra det idag! Men jajja, så blev det.
Men faktiskt så gjorde jag lite nytta ;) Satt och kollade på lite olika skidbyxor på internet när jag hamnade på tradera och hittade peak skidbyxor för 440 typ.. Men då så måste man ju lägga bud.. Så nu håller jag (pappas plånbok :p) och nån annan att fajtas om vem som får dom ;) Och jag ska ha dom! Nu är det uppe i 520, väldigt billigt för att vara Peak! Men vi får väl se hur det går, det slutar vid nio!

                            Dom! :D (L)    

Sen så hörde jag mamma säga till pappa att hon skulle ut och skotta, och då tog jag min chans att få komma ut lite.
Jag ropade: JAG SKOTTAR!
Sen så klädde jag på mig, pappas kofta, mammas skor, mammas bula och min egna jacka och gick ut. Det var skönt att vara ute ett tag :) Sen när jag hade skottat klart gick jag och kollade vad vilma hade för sig. Hon byggde en snökoja med kök, sovrum, toalett och finrumet, som hon kallade det ;) Väldigt bra jobba av henne. Och vet ni vad hon mer sa?! Att på mornarna ska hon gå ut och leka i den istället för att se på Disneychannel! :O WOW asså, ett under har skett!

Lite bilder här då ;)

                                             
                                             Kök & Toa                          Hej!    

                                          
                                             Skotta, skotta...                 Sovrummet ;)

                                   
                              "Finrummet"              Hej-å-hå!                                   Snömänniskan ;p

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

weeeeeeei vad duktig du blivit på att uppdatera :D

PEAK !!! du måååååste få dom ;D så kan jag få se dom (a)

2009-02-09 @ 18:12:16
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0