tjollahopp!

Vad kan man hitta på att säga om denna dag då? Jag kan iallafall berätta att det blev ännu mera gå idag. Först hemfrån till idrotten. Jag genade över isen, det var helt fint. Värsta dimman som låg där!

 fiint :)

Sen så gick jag till pappas jobb och hämtade signerade klubban på lunchen. Till stan när vi sluta och till mammas jobb. Hon var upptagen så då gick jag tillbaka till stan. Sen ringde jag henne, då var hon klar så då gick jag till henne igen. Städade där  och tjänade ca 60 kr.. Sedan for vi och åkte pulka på ormberget med ungdomsgruppen, skit kul! Det blev en del springande upp och ner för backen ska jag tala om! Efter pulkåkningen, eller madrassåkningen, gick vi for vi till björks och babblade, fikade och hade andakt, så himla mysigt! Och slutligen, sista prommenaden för dagen, från bilen in genom ytterdörren!



Okej, nu vill jag att ALLA som läser detta svarar med en kommentar!
Jag vill nämnligen veta hur många det är som läser! ;) Dessutom tycker jag att folk ska kommentera mera! Det är liksom därför man har en blogg på nå vis. Det är en del av det roliga! Så: kommentera mera!
nu borde ni förstå :p


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jag läser :D

2009-03-05 @ 11:31:28
Postat av: FRIDA

Hejsan! Jag vet inte om du minns mig, men heter iaf frida å har gått kajakskola me dig i samma grubb :) jag undra om du ska böja frilufts på gymnasiet?:D hörde av lina. s att du kanske skulle det å det vore ju roligt :D jag ska åxå det, å det e ju roligt å veta lite vilka som kommer gå :D skriv gärna ett mail eller något ;D kram

2009-03-24 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0