trötter...

Har varit hemma idag med, det känns bättre än igår iallafall så jag far nog till skolan imorgon..:D Men jag vill inte ens tänka på gårdagen.. Jag mådde illa till och från hela dagen och mamma sa, om du spyr så kommer det kännas bättre sen. Jag är ju livrädd för att spy men då tänkte jag att nä, nu gör jag det! Men det gick inte! Jag "ville", men det kom inget! Jag åt inte på hela dan typ, eller ungefär bara frukost och lite pasta till middag.. Så jag har inte precis känt mig pigg idag, heheh ;p

Funderar på att då och dammsuga lite, mamma pratade om nå sånt.. Så det är väl lika bra att ta tillfälle att röra på sig lite ;)

Har någon något bra musiktips? Det känns som att jag måste uppdatera ipoden lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0