blä

Det är måndag och klockan är 10 över nio... vad gör jag hemma?
Jag vet inte om jag är sjuk, men jag mår illa och jag vill inte ta några risker att fara till skolan. För då skulle jag bara tänka på det hela dag och gå runt och tro att jag ska kräkas vilken sekund som helst, även om jag inte mår illa. Så funkar jag! Lika bra att stanna hemma alltså. Har inte så mycket skolgrejs hemma, men jag får göra det jag har, Hkkuppgift och idrottsuppgift samt läsa litegrann ;)

 brrrr.....

Det är fint ute, det snöar,som det har gjort i typ en vecka nu. Men nu är det fin snö, lapphandskar ju! Men här inne sitter jag och fryser som vanligt, fattar inte vad! Jag brukar ju aldrig frysa, och nu gör jag det hela tiden! Jag har iallafall ett element som jag sitter och värmer mig på ;p


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jaaa, nu får du se till att bli frisk!! :b

sv: det var pressentkort på intersport ^^

ses imorrrrrn dåe ;)

2009-02-09 @ 18:10:11
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0