Härlig dag =)

Hej

Igår var jag, emilie, elin, bea och belli på bio och såg i taket lyser stjärnorna :) Den var superbra, men jag ska inte berätta för mycket om den för linnea kunde inte följa med och se den ;p
Men slutet var iallafall mycket sorgligt och hela biosalen grät, väldigt mycket! Det är konstigt, när det är sorgligt på bio och när jag sitter och grinar som värst så håller jag alltid på att skratta på mig! Det är otroligt irriterande, men jag vet att jag inte är den enda som har så, för typ alla satt och skrattade när det var som sorgliast xD hahah ;)

På dan idag så var jag och åkte skridskor, från södra till bron och vände och sen till den där ön och sen tillbaks igen :) Det vär sååå härligt, å det var sol och allt! :D

 jag ^^

Ikväll ska jag bara ta det lungt och ladda upp för den kommande skolveckan. Fast jag tror det kommer bli ganska så lungt, vi har inga projekt som ska vara klara och i matten ska vi börja på ett nytt kapitel, så det är ingen panik med det heller :) Skönt!

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jaaa, jag hade velat följa! men vi får ta & se ngn annan film snart tkr jag :D btw, så var lisa & theo plus ngn kompis på isen idag ;) du kanske såg henne? :b

2009-02-01 @ 21:29:36
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0