Semlor och bajsknärtar

Idag var det semelpremiär hos mormor och morfar ;) heheh, inte precis daagens huvudgrej men ändå :p
Jag har faktiskt varit liite duktig också! Jag och vilma städade hos hampedampe å det belv sååå fint. Fast sen stökade han till det igen genom att bajsa tre små knortar på hans matta och krafsa ut massa mat ur skålen xD Han blir faktiskt 6 år i maj! :O eller är det fem.. eller är det sju? Jag minns inte, hemskt! xP

                                       
                            Städarna                              Stökaren


Satt och såg på mello också.. Ugglas var sääämst! Sen ville mamma och pappa se ån samefilm och då ides jag inte se på TV mer.. Jag gick upp till min kära kompis, datorn ^^ hehe, undra hur många timmar jag har suttit idag? Jag får dåligt samvete! Nej, imorgon måste jag hitta på nå kul.. Men vad?! Slalom hade varit trevligt om det inte vore för att dom har lovat asigt kallt och snöö, heh! Najsigt asså! Jag har inte ens hunnit inviga mina pjäxor! Å dom köpte jag i november av mina födelsedagspengar! ;O

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

sjuuukt lika ni är :o

jag missade mello!! var det ngn bra? ;>

2009-02-08 @ 16:44:42
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0