ilandsproblem, jag vet!

Jag har upptäkt en sak. Jag följer ungefär elva bloggar varje dag och det har liksom varit "fullt upp" att läsa allt dom skriver hela tiden. Men NU helt plötsligt så är det typ ingen som skriver nåt! Och inte jag heller när jag tänker efter! Jag kollade nyss och då var det bara fyra stycken som hade nytt inlägg! x) Fast jag hade tänkt bryta det mönstret nuoch göra ett nytt inlägg iallafall!

Igår var det ju första dagen för mig med "extraögonen" x) Vi hade gympa direkt på morgonen och sen gick vi tillbaka till skolan efter det i typ -20 grader! När vi just skulle gå in så kom Anders (musikläraren) och ropade att vi skulle skynda oss och att alla väntade eftersom det var ljusgårdsmöte (nått påhitt som våran skola har). Just när vi klev in genom dörren så satt alla där och typ tittade på oss. Tror ni inte att glasögonen immade igen just då!? Vi bänglade oss till en sittplats med tjocka ytterkläder och bigga väskor. ALLA glodde typ och det hjälpte ju inte att jag inte såg något!
-Linnea, det immar! fick jag ur mig. Jag, clever as i am, tänkte ju inte på att ta av dom!
hahaha, jag hade väntat mig en lite lugnare och diskretare entré med min nya, inte så fina look! Om man nu kan kalla det för look?
                                                              
Ikväll bir det en lugn kväll, ska väl se lite TV och typ snaska! Eller jag kommer göra det, även om jag inte är sugen, som jag inte knner mig nu! Det är som ett gift! Men jag ska sluta med godis har jag bestämt, när man inte tränar lika mycket som förr så måste man ju minska på sånt! Eller vid speciella tillfällen kan jag ju kanske få.. Nån måtta får det väl vara?!



åhhh.. pappa kom och sa att jag var tvungen att sätta in tvätten i min garderob. Vad tror ni att jag ser på sträcket?! alla mina TRE PAR av mina favoritsockar är förstörda!!! Dom var vita innan, nu är alla TRE PAR rosaflammiga!!!!!!  jag hatar att mina päron är urusla på att tvätta! Från och med nu ska jag aldrig mer låta dom tvätta mina kläder! Jag ska hítta någon slags tvättkorg för MINA kläder och tvätta dom dom själv!

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

hahaha, snarare: "Linnea det immar! det immar!"(notera paniken ;D)

2009-02-21 @ 19:31:10
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0