wiihoo

Jag känner redan nu på mig att detta kan bli ett långt inlägg.. menmen, har en del att berätta så!

Vi kan ju börja att snacka om hockeymatchen igår. Jag var lite dum mot Luleå som trodde att dom inte skulle klara av HV71! Faktiskt så var det Luleå som dominerade hela matchen och det slutade 2-1 till Luleå! Och vet ni??!!! Luleå ligger 2:a i tabellen! 2:a!!! Duktigt jobbat gubbar!
Jag känner att jag har blivit väldigt hockeyintresserad på senaste tiden, and I like it!

Och det är faktiskt så att vi har fått Hajus klubba! Den gick halvt av och han kunde inte spela med den längre. Vi satt bakom HV71-båset och då gav dom den till oss! En gubbe som jobbade i kiosken ville ge 2000 kr för den, men icket! Han fick hålla i den i 5min istället och vi fick en bilpåse. Pappa ska fota Harju och Omark på typ onsdag eller torsdag och då ska vi fixa den signerad, heheh! Sen ska den få hänga i klassrummet!

 100% äkta!


Jaa... tänkte även berätta om dagen med Sofia i backen! Det var väldigt skojjigt faktiskt och vi har typ hoppat och tagit massa kort. Så himla härligt det är att känna vinden i ansiktet och susa ner i backen! Och att åka runt i skogen i massa gupp och hastiga svängar! Ett plus i kanten äär att mina nya pjäxor är perfekta! Det blir inte så hära kallt i dom som det brukar, och man kan röra på tårna! Helt fantastiskt!
Sofia gjorde en riktigt rolig vurpa som jag fick på bild, men vad tror ni hon gör? Tar bort den såklart! åååhhh, dumma dig! xD
Jajja, mycket trevligt har det varit som sagt! Här kommer bilder!



Kommentarer
Postat av: Linnea (:

saaaaay whaaaat?

jag vill defenetivt höra ALLA detlajer om harju-klubban imorrn !!!!

ni ser ju riktigt farliga ut när ni hoppar, jag skulle nog brytit bena x)

LULEÅ LIGGER 2A, WEEEEEEEEEi :D:D:D

2009-02-22 @ 21:00:40
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0