Hemavan! x)

Vaknade vid 9 av mig själv idag! Jag åt lite frulle, klädde på mig och slängde upp håret i en knut. Sen for vi till Biltema och ica MAXI och köpte ryggskydd, tandborste, tandkräm, tjocksockar och ansiktskräm tills imorgon. Far ju till Hemavan då! Herregu vad roligt det kommer bli! Åker typ vid 10 imorgon bitti :D

 ååå vad kuuul!


Sen så vill jag tacka för att det var så många som kommenterade förra inlägget, hela... 0 st!  Otroligt, för sen i förrgår har det varit 10 stycken som besökte bloggen, men jag vet fortfarande inte vilka. Ja ja, ni gör ju som ni vill, men det enda som kommenterar "regelbundet" är linnea, tack linnea, verkligen! :)<3


Kommentarer
Postat av: Cicks

Jag läser, men jag orkar bara inte alltid kommentera .. Jag kommenterar då jag orkar x3 Men jag läser, bara så du vet ^w^ <3

2009-03-01 @ 14:12:35
Postat av: Linnea :)

hahaha, sååå duktig kanske jag inte är på att kommentera ;) hehe, eller ibland (a) Men fuusk på dig som kmr vara helt brun när du kmr hem !! jag har blivit sjuuk å kan inte vara ute !!!! gaaaaaah.

2009-03-05 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0